środa, 26 czerwca 2013

HISTORIA PEWNEGO WYJAZDU ......

 Ten wyjazd w okolice Polanicy będę zawsze pamiętała , może nie z tego co zwiedziłam , lecz z wyjątkowo strachliwej nocy , która  dała owoc  ......w postaci mojego drugiego bloga czyli przewodnika agroturystycznego. http://mojamalazagroda.blogspot.com/2012/09/nowe-wyzwania.html Ten link do odnośnik do tego co pisałam wtedy o tym nietrafionym noclegu , taka moja relacja z września ub. roku  , a wczoraj znalazłam w komputerze zdjęcia z tej wyprawy , więc to taki post wspomnieniowy .
A piszę go też dlatego , że już za chwilę wakacje i wielu z Was wyruszy w różne strony Polski , niektórzy w ciemno tak jak my , na zasadzie potem na miejscu znajdziemy nocleg , a potem można się bardzo rozczarować , popsuć sobie tym samym wypoczynek .
Więc gdyby ktoś  zechciał  polecić  miejsce  agroturystyczne lub pensjonat  , zwłaszcza w tym rejonie , lub zamku Książ , to będę wdzięczna , oczywiście inne rejony polski mile widziane :)

Wiem że zdjęcia  są takie poplątane z pomieszanym , ale wtedy były zrobione tak do naszego domowego albumu , nie pod bloga , więc musicie mi wybaczyć :) Są też zdjęcia z naszej nieszczęsnej kwatery , w dzień jest sympatycznie ....ale nocą ....niestety miejsca nie polecam ......i to nie chodzi tylko o brak zamku w drzwiach .....

Ach i jeszcze  odwiedziłam Srebrną Górę miejsce moich ostatnich koloni , gdzie moje 15 letnie wtedy serce się zakochało , gdzie jadłam  najsmaczniejsze lody śmietankowe , ech.....podróż trochę sentymentalna  była , może tam wrócę , chciałabym te okolice lepiej pozwiedzać , zwłaszcza bunkry  o istnieniu których się dowiedziałam na tej ostatniej wyprawie .

Jeszcze nie uciekajcie poniżej ciąg dalszy !!!!


































Oj jeszcze Wam o TYMIANKU PRZYPOMNĘ , nie tym zielonym , lecz  o AKCJI  , CZYLI LICYTACJI NA RZECZ DOMU TYMIANKA  :)

NAPRAWDĘ KOCHANI BLOGOWICZE ZROBILIŚCIE TYLE  DOBREGO , UMIESZCZAJĄC BANERKI , A CO NAJWAŻNIEJSZE  ZACHĘCAJĄC WASZYCH CZYTELNIKÓW  I PUBLIKUJĄC  W TYM CELU SPECJALNEGO POSTA ,  DZIĘKI  WIELKIE .

A JA PUBLICZNIE SIĘ KAJAM ŻE W WAS ZWĄTPIŁAM ....WYBACZCIE .

ZOSTAŁO JESZCZE  KILKANAŚCIE DNI TEJ  AKCJI CO ECHEM SIĘ NA WIELU BLOGACH TAK PIĘKNIE ODBIŁA , WIĘC BANERKI NIECH SĄ U WAS DO KOŃCA CZYLI 10 LIPCA , I  JAK MOŻECIE TO JESZCZE  AGITACJA MILE WIDZIANA , SĄ JESZCZE  PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE , CI  CO SIĘ NIE WŁĄCZYLI NIECH DOŁĄCZĄ  PROSZĘ  WYSTARCZY KLIKNĄĆ W PRAWYM GÓRNYM ROGU NA OBRAZ Z TULIPANAMI I STANĄĆ DO LICYTACJI , NA TĘ CHWILĘ JEST 80 ZŁ OD WANDY 27 , KTO DA WIĘCEJ?????????????


Autorka obrazu czyli Kinga ,( na zdjęciu poniżej)  bardzo dziękuje za te wszystkie pochwały , wie że jest na początku tej drogi którą obrała , od września zaczyna naukę w liceum plastycznym , więc jeszcze  wiele przed nią , jak ktoś ma ochotę może zobaczyć zajawkę jej nowej szkoły tzw. lipdUb .
Kiedyś i ja chodziłam do tej szkoły :)



12 komentarzy:

  1. Doskonale znam zwiedzone tereny. Kaplica czaszek kojarzy mi się z dusznościami, które dostałam będąc w środku. Takiego ataku kaszlu dawno nie pamiętam. Dlatego przy okazji kolejnych wizyt, już tam nie pójdę. Śliczna jest autorka tego obrazu. Życzę jej wielu sukcesów w nowej szkole. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej słabo te tereny znam , mam nadzieję że Kinga będzie się w tej szkole rozwijała i dobrze się czuła .

      Usuń
  2. Iwonko, Twoje zdjęcia zachwycają. Pokazałaś wspaniałe miejsce.
    Byłam tam wiele lat temu z Rodzicami. Wróciły cudowne wspomnienia...
    Wiele osób poinformowało w poście, że apel umieszczają na FS...
    Kinga to prześliczna dziewczyna a na dodatek bardzo utalentowana.
    To świetnie, że wybrała Liceum Plastyczne...
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Lusiu czytałam u Ciebie te komentarze , oby się to rozeszło jak najdalej :)
      Jak chce się Kinga rozwijać w tym kierunku to ta szkoła jej pomoże .
      UŚCISKI :)

      Usuń
  3. W kaplicy czaszek nie byłam, choć trochę o tym miejscu słyszałam. Jednak mnie tam nie ciągnie. Ładne, pagórkowate okolice, miłe dla oka. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu kaplica w środku jest niesamowita , ale niestety zdjęć nie wolno robić .

      Usuń
  4. Też bym sobie gdzieś wyjechała ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilonuś, gorąca głowo :)) ;)
    Fajnie, że Kinga dostała się do liceum plastycznego, ma dziewczyna talent i dobrze, że się na niej w tej szkole poznali :)

    W Polanicy byłam dawno temu, ale niedawno w Kudowie ( i też w kaplicy czaszek). To piękne okolice, podoba się mi również Szklarska Poręba, ale ostatnio jeździmy nad morze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz potrzeba ten talent oszlifować , mam nadzieję że ta szkoła jej w tym pomoże .
    W Szklarskiej Porębie jeszcze mnie nie widzieli :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie się cieszę , że mogłam Poznać Ciebie i Kingę ( świetna dziewczyna !). Byłam w tych stronach wieki temu , miałam może kilkanaście lat i gorącą głowę :) To były świetne czasy. Dzięki za chwilę zapomnieninia i powrotu do przeszłości. Ina

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto tam pojechać ponownie, bo jest co podziwiać. Życzę Kindze powodzenia w nowej szkole i zadowolenia z niej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń