poniedziałek, 1 lipca 2013

SEZON NA FESTYNY .....

 Pamiętacie że w piątek , jak zwykle na łapu capu wybraliśmy się do Koszęcina do siedziby  zespołu Śląsk , gdzie był festyn z okazji 60 -lecia istnienia tego zespołu.
Impreza trwała trzy dni , byliśmy na rozpoczęciu już w piątek  , lecz lało jak z cebra i jeszcze jakby tego  było mało przybyliśmy dużo za wcześnie , nieustający deszcz zmusił nas do odwrotu ....
Więc piątkowe zdjęcia wieją pustkami , zatrzymaliśmy się jeszcze przy bardzo starym kościółku , o którym będąc dzieckiem słyszałam niesamowitą legendę ....może kiedyś o niej napiszę .


 Przed imprezą :)

 Nie mam pojęcia co  te prahistoryczne stwory tam robiły :)




A poniższe zdjęcia są już z wczorajszej imprezy , po jarmarku w Będzinie , na którym jak się okazało było więcej kobitek z blogowego świata , na zdjęciu wczorajszym , była Zosia z GALERII  ZOSI .
No więc wracam do festynu , byliśmy już tam po 19 -nastej , co prawda zespół Śląsk występował wcześniej , ale i tak jeszcze było trochę atrakcji , mianowicie fajnie grała kapela Future Folk ,  oraz zespół OBERSCHLESIEN ....zresztą oba zespoły znane z polsatowskiego programu.
Do wczoraj kompletnie ich nie kojarzyłam , po pierwsze nie mam od wielu lat dostępu na własne życzenie do telewizji , antena jest głęboko w jakimś kufrze schowana , na euro zrobiłam wyjątek ...taka ze mnie ......cholera .
Najlepsze jest to że zespół Oberschlesien  jest z Piekar Śląskich a więc z miejscowości niedaleko mnie , śpiewają po śląsku ale ....metal , mocne brzmienie ? wszystkim nam się podobało , raz że na żywo te basy , myślałam że mi serce rozsadzi , z tych nagłośnień .
Było super , chwilę przed północą dotarliśmy do domu .



Parodyści.

















 Jak ktoś ma ochotę może posłuchać sobie co gra Oberschlesien , Uwaga mocne brzmienie :)

Przypominam o akcji - LICYTACJI na rzecz domu Tymianka , wystarczy wejść w prawym górnym rogu i najechać strzałką na obraz , i zobaczycie co i jak .
Aukcja została przeniesiona na Allegro .


Dziś tyle ....a jutro  ...będzie  coś  dla kobiet  czyli taki cykl  z serii jak wykorzystać ...swój intelekt  do  osiągnięcia  zmierzonego celu , niestety seksapil  nie zawsze działa a sytuacje w życiu mamy różne , tak samo cele które chcemy osiągnąć .
Potowarzyszycie mi na blogu  i sami osądzicie  czy jak się chce to można ? 
Będzie to dla mnie wielce motywacyjne , może dla Was też .


2 komentarze: