czwartek, 26 września 2013

CAŁA JA

Dziś trochę prywatnie, chciałam bardzo moje drogie koleżanki abyście mnie lepiej  poznały, nie wysuwały pochopnych wniosków bo przecież nie wszystko jest takie na jakie wygląda , czyż nie.

Dziś znów stuknęła  kolejna rocznica  ślubu, ciekawe co dostanę wałek może, porządny wałek ...no nie wiem ...lub bon na kosmetyczkę bo mi się bardzo przydała .

Pamiętacie posta jak nas postrzegają  Beatka pisała że pierwsze wrażenie wywołuje straszne, inne dziewczyny podobnie, mam wielką nadzieję że ja sprawiam całkiem sympatyczne wrażenie.

myślę że potraktujecie to z przymrużeniem oka, taki dziś  odlotowy post, jakość kiepska ale co tam.

61 komentarzy:

  1. Ales Ty paskudna, Ilonus! Ten Twoj chop to slepy chyba, ze z Toba tyle wytrzymal. Na srebrne wesele moglby powiedziec: Gdybym zamordowal Cie w dniu slubu, wlasnie wychodzilbym z wiezienia na wolnosc po odsiadce. =))
    Dobrze, zesmy te Tarnowskie Gory autobusem omineli, do konca zycia nie moglabym zasnac po spotkaniu z Toba. :>)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zapamiętam to sobie, a znasz te przysłowie przez żołądek do serca ? toć gotuję i mąż w talerze patrzy :)

      Usuń
    2. Nie badz taka pamietliwa! Wpadne kiedys na obiad do Ciebie, to sie sama przekonam. :)

      Usuń
    3. No ja myślę :) a to przysłowie znasz z kim przystajesz takim się STAJESZ :)

      Usuń
    4. Myslisz, ze tez tak zbrzydne? :-d
      Czy tez masz na mysli, ze naucze sie dobrze gotowac? Moj slubny odznaczyl mnie medalem za bigos. ZLOTYM :-)

      Usuń
    5. A mój z oszczędności zakupił brązowy choć udajemy że robi za pierwsze miejsce :) a czy zbrzydniesz ...hmmm przy mnie zawsze będziesz ŁADNIEJSZA :) więc się nie martw ...

      Usuń
    6. No, nie wiem, nie wiem. Jesli stane sie podobna do tej Ilonusi z filmu, to we dwie bedziemy robic za szkarady.
      Moj slubny odznaczyl mnie zlotem wirtualnie niestety, Ty masz chociaz ten braz w reku :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha ha, tylko Ty mogłaś wpaść na taki pomysł. Fantastyczny klip filmowy.
    Pokonałaś Andrzeja Wajdę. Powinnaś dostać Oscara!

    Wszystkiego najlepszego z okazji kolejnej rocznicy ślubu.

    A co do prezentu? skromne masz wymagania.
    Bon na kosmetyczkę albo wałek do ciasta a może kolejna książeczkę kucharską? Taka śliczna osóbka zasłużyła na takie piękne prezenty ....
    Buziaki zostawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusiu dzięki taki spontan, chciałam aby dziewczyny mnie trochę poznały i tak po domowemu wyszło, Lusiu aleś ty miła że doceniasz moje piękno:)

      Usuń
  4. Kochana!!!!...tej pieluchy, co to radziłaś żebym ją miała przy sobie...zabrakłoooooooo..ja już w prześcieradło ryczę!!!!!!! :-( ...No buziuchnę masz wyjściową, nie ma co, przy Tobie ja wysiadam :-)
    Czepeczek mnie rozwalił zupełnie...ale dostać medal za bigos to jest coś :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiałam się za wszystkie czasy...i życzeń nie złożyłam, oferma jedna.
      Ilonko wszystkiego najlepszego Tobie i małżonkowi.....i Ilonko wybierz się do jakiej kosmetyczki...albo gabinetu chirurgii plastycznej, oni tam cudów dokonują (o)

      Usuń
    2. No nie mów że tak źle , za życzenia dzięki choć przy remoncie nie ma czasu na romantyczną kolację:)
      Czepek mam na wyjścia jak gram babunię co wilk ma mnie pożreć ino nie chce:)

      Usuń
    3. Ilonko za dystans do siebie należy Ci się złoty medal....kostiumy - Oskar, reżyseria - Oskar, scenariusz - Oskar...no i główna rola - Oskar..Zdeklasujesz swoim filmem wszystkie arcydzieła.

      Usuń
    4. Beatko nie podpuszczaj mnie bo już mam za jakiś czas w planach nowe dzieło tym razem bardzo przemyślane, dziś tak rano wpadłam na taki pomysł, aby pokazać moim czytelniczkom że jestem taka jak one zwykła baba, bo jeszcze trochę to dziewczyny w kompleksy wpadną.
      Ale na drugi raz przyda mi się dyktafon, nieraz się tak wygłupiam i głos zmieniam na jędzowaty jak mi dzwonią telemarkerzy i ja im tam skrzeczę o kochaniutka dobrze że dzwonisz bo nie mam z kim pogadać ...szkoda tylko że nie widzę ich min :) ale szybko się rozłączają :)

      Usuń
    5. Dobry pomysł na tych telemarketerów :)
      Trzeci raz oglądam..i pękam ze śmiechu :)))))

      Usuń
    6. Spróbuj tak sama, moja najmłodsza mnie tak przymusza jak się w teatrzyk chce ze mną bawić i nadaję na cztery głosy a małżonek okna zamyka bo ktoś usłyszy i pomyśli dom wariatów i jeszcze kurę ponoć świetnie naśladuję że koguty głupieją ale to mam z dzieciństwa :)

      Usuń
    7. Córka zmusza Cię do stałego podnoszenia kwalifikacji ;)..Kurcze ja nigdy nie miałam takich talentów.

      Usuń
    8. Jako jedynaczka zwłaszcza w długie jesienne wieczory często występowałam sama przed sobą robiąc to do lustra, byle co lub kogo naśladując, dziś nazwałabym to parodiowaniem.
      Zwłaszcza w szkole dawałam czadu, nauczycieli wprawiając często w osłupienie, kurcze co ja wyrabiałam ale to na inną okazję :)

      Usuń
    9. Ilonko, to przed Tobą kariera sceniczna :)..pomyśl o tym ;))

      Usuń
    10. Beatko tą SCENĘ TO MAM NA OKRĄGŁO W DOMU OD LAT TU SIĘ SPEŁNIAM MAM SZEROKI WACHLARZ MOŻLIWOŚCI UWIERZ :) DZIECI CODZIENNIE OGLĄDAJĄ MOJE WYSTĘPY , MĄŻ RÓWNIEŻ :) Z REGUŁY ZALATUJĘ W KIERUNKU JĘDZY ...ZŁEGO POLICJANTA , ITP. BO WIECZNIE COŚ WYMAGAM ...

      Usuń
  5. matko kochana a jak mi sie w nocy przyśnisz? horrory bardzo lubię, ale niekoniecznie ty masz w nich występować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia zaraz horror a wszyscy mi mówią że się dobrze trzymam ....kurcze kłamią :)

      Usuń
  6. Oj jak na pierwsze wrażenie to jesteś bardzo szpetna Ilonko gdzie Twój mąż miał oczy ale wnętrze chyba masz piękne ,że go tak zaślepiło.!!!! . WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI ROCZNICY BUZIAKI ZASYŁAM DLA WAS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu a ja tak liczyłam że choć Ty zobaczysz moje piękno, no mąż faktycznie zaślepiony a może nie dowidzi ....DZIĘKI ZA ŻYCZENIA :)

      Usuń
  7. Ilonka jesteś WIELKA!!!!!!! Normalnie super ,a wyglądasz nieziemsko.Takiej koleżanki to ja jeszcze nie miałam. (o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jestem wielka muszę zrzucić co nie co, może córci coś odstąpię, albo Tobie Brydziu wyślę parę kilo ? no to już masz taką koleżankę :)

      Usuń
    2. Ilonka mi chodziło o to ,że WSPANIAŁA!!!.Figure to masz modelową zresztą tak samo jak ja.

      Usuń
    3. Brydzka zaraz się w tych komplementach rozpłynę i nic już nie będę robić , odpisałam :)

      Usuń
  8. Ilonko uśmiałam się do łez,tego mi było potrzeba.Łapie mnie jakieś choróbsko, za oknem leje ja chce słońca i ciepła.Jeszcze raz Ci dziękuje jest mi od razu lepiej a tak w ogóle to całkiem urocza z Ciebie
    "jędza". Chętnie dałabym Ci buziaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariolu jeszcze słońce Cię w objęciach trzyma a tu choróbsko już łapy po Ciebie wyciąga, do łóżka , okład z małżonka wskazany i oby była poprawa :)

      Usuń
  9. Ale usta masz napompowane botoksem, przyznaj się, przecież widzę!
    Długich i dobrych wspólnych lat!
    Prezentów wytwornych, a nie jakichś tam wałków i innych garów. Fuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty Hana jaki botoks to uroda po matce, była ratowniczką lecz utonęła ,Dzięki dzięki , MASZ RACJĘ GARY FUJ , ALE MOGĘ NA ROK ODDAĆ MĘŻOWI KUCHENNE DOWODZENIE I JA MU TEN WAŁEK SPREZENTUJĘ :)

      Usuń
    2. Dołóż tłuczek do mięsa, niech ma chłopina.

      Usuń
  10. Na następnym filmiku zrób tego kokota, bo umieram z ciekawości;))))
    Czepek rządzi, a jak Kruczek usłyszał Twój głos z komputera (a spał mi pod nogami), to zerwał się, zaczął ujadać i tak skakał na monitor, że mi herbatę rozlał... Co Ty robisz z psami????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kura, ale zobaczymy co się da zrobić :)
      A głos trochę musiałam go zmienić :) na bardziej skrzekliwy :) na szczęście na co dzień go nie używam :)

      Usuń
    2. Dawaj kurę;))))) Nie mogę się doczekać...

      Usuń
  11. Wszystkiego dobrego i długich szczęśliwych lat Ci- Wam życzę. :)
    W tytule napisałaś ; "cała" ale pokazałaś się od pasa w górę :))
    Buźkę masz styraną ale pełen garnitur zębów. :)) Teraz to już sobie wyobrażam , co będzie się działo w pracowni. Będzie na pewno wesoło biorąc pod uwagę Twoje zdolności.
    Co do prezentu to mam jakieś przeczucie , ze tym razem bardzo Cie zaskoczy miła niespodzianka, czego również życzę cheer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w pracowni liczę że jaja będę choć nie mam TYCH na myśli :) z pewnością nie będzie stypowej atmosfery, A za życzenia dziękuję :) nie niespodzianki nie będzie bo już wybrałam a o nim jutro :)

      Usuń
  12. Fantastyczny filmik, świetny pomysł! Gratuluję poczucia humoru. Zdrowka i szczęścia dla Was! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. :))))))) Ty sie minelas z powolaniem - aktorka powinnas zostac - swietna jestes:)
    Maz widze zadbal o akcesoria kuchnne dla Ciebie jak i lekture bo przepisow kuchennych masz na 100 lat.
    Iwonko wszystkiego najlepszego z okazji roczncy - sto lat w pomyslnosci, milosci dobrobycie dla Was!
    A tak w ogole, to brzydka jestes przeokrutnie ale masz u mnie duzy plus za pelne uzebienie i usmiech od ucha do ucha:))))


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od małego garam swoją rolę jak każdy z nas, kiedy ja te przepisy zrealizuję ....no kiedy ?
      A za życzenia dzięki :)

      Usuń
  14. you're really a just right webmaster. The web site loading pace is incredible.
    It seems that you are doing any distinctive trick.
    In addition, The contents are masterwork. you have done a great job on this subject!


    my homepage auto blogs

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i małżonka :))

    Filmik super, masz duży talent komediowy :)) Wiatraczek rozbił mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidko dzięki , właśnie dzięki wiatraczkowi nie muszę jechać już do Holandii :)

      Usuń
  16. Pokochałam Cię od pierwszego wejrzenia :) Serdeczności z okazji Rocznicy Ślubu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ino dzięki za życzenia :) i za to że się nie przeraziłaś bo wszystko takie strachliwe :)

      Usuń
  17. No to teraz jak wiem jak wyglądasz, to częściej będę zaglądać :d Fantastyczna kobitka, uśmiech od ucha do ucha, tak trzymaj, poczucie humoru, dowartościowana, czego więcej chcieć :) Tylko nie wiem, czy mam coś z głośnikami, czy to niemy film :)
    Pozdrawiam tym razem ślubnie, rocznicowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem strasznie dowartościowana co dziennie to sobie powtarzam patrząc w lustro :) film nie jest niemy lecz kiepska głośność :)

      Usuń
  18. Przykro mi, że nie mogę zobaczyć, ale moje wiejskie łącze mi na to nie pozwala ;-(

    OdpowiedzUsuń
  19. Hehehe!
    Z początku pomyśłałam, że to wilk przebrany za babcię z Czerwonego Kapturka!
    Oj kochana....!!! Mam nadzieję że mi się w nocy nie przyśnisz.......... ;)
    Widzisz, tak to jest z tymi wystąpami "na żywo"... Dlatego nigdy nie lubiłam przez skype rozmawiać, bo to trzeba się uczesać, etc....... ;)
    Najlepszego z okazji rocznicy!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. No cudna Baba Jaga jesteś!
    Wszystkiego, co najlepsze z okazji rocznicy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ciężkie dni i nie do śmiechu mi wcale,a dzis pierwszy raz szczerze się uśmiałam,Dzięki Tobie.Gratuluję rocznicy,to ważne,że można być z człowiekiem w szczęściu tyle lat.Na tym polega sens życia.Przepraszam Cie Ilonko,ale odezwę sie jak będzie u mnie lepiej.Ściskam Cię gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  22. No pacz! Ostatnio Cię widziałam, ale nie wiedziałam, że to Ty - na awatarze wyglądasz nieco inaczej i cóż... Uciekłam, no przyznam się, uciekłam. :D Ale też mam dwa medale, od mojego brata: jeden za śpiewanie, a drugi większy za to, że przestałam śpiewać. Pozdrawiam!!!! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już się przekonałam w swoim dość krótkim życiu, że wygląd o niczym nie świadczy i nie jest najważniejszy. Także bardziej skupiłam się na tym, co mówisz. :d
    A no i tylko utkwiłam się w przekonaniu, że jesteś równa babka! :>)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. poplułam monitor:) pikna jesteś, że hej:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Trochę mam stracha żeby Ci o tym napisać tak wprost , więc przytoczę tylko sławną odpowiedź Edyty Wojtczak (spikerki) na komplementy że pięknie wygląda jak na swój wiek... odpowiedziała że o genach i urodzie można mówić do czterdziestki, a potem to już na twarz wychodzi ................................................................. charakter :), więc śmiało zdejmij maskę , boś taka zła nie jest ! Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń