środa, 18 września 2013

PORZĄDKI

Znacie może takie powiedzenie im dalej w las tym ciemniej ....ostatnie wpisy w taką opcję mnie zapędzają, nie lubię  się tłumaczyć, gdyż uważam że winni się tłumaczą, ale jednak muszę coś sprostować.
Nie należę do osób specjalnie pedantycznych, co byle paproch mnie z równowagi  wytrąca , lecz lubię w miarę zdrowego rozsądku jakiś ład  i porządek , dom domem lecz blog blogiem i też tą regułę chcę tu mieć, nie chcę zamiatać spraw nie wyjaśnionych  pod dywan, bo mnie to drażni i choć ich nie widać, ja wiem że pod tym  dywanem one tkwią.

Wczoraj opacznie wiele z Was zrozumiało ten fragment że ja uważam się za pierdołę, a chodziło mi o to że czuję że mogę być tak postrzegana, a to dwie różne sprawy.
W  realnym życiu jestem szczera, daje każdemu kredyt zaufania, nie muszę kogoś lata znać aby nazwać go przyjacielem, jeśli zaś kogoś nie darzę sympatią , zdarzyło mi się to powiedzieć tej osobie, aby nie ciągnąć znajomości na obłudzie, więc na blogu będzie ta sama reguła.

Naprawdę wiele  czasu, siebie, tutaj dałam , zdarzyło się, że przez kilka osób poznanych tu poczułam się jak śmieć czy zużyta chusteczka gdzie kompletnie nic nie znaczyły miesiące pisania  wzajemnego , przeżywania radości jak i smutku , czy codzienności , wystarczyła chwila by jednym kliknięciem  się mnie pozbyć, dla mnie to był kubeł zimnej wody.
Najlepsze lub najgorsze jest to że te osoby, nawet nie myślą że to nie fer, że może komuś być przykro, co więcej z jedną z nich rozmawiałam to okręciła kota ogonem, że nie wiedziałam o co chodzi, oczywiście wszystkie dalej funkcjonują w blogowym świecie, czarując innych, nie raz się na nich natykam, patrząc na tą ich obłudę, do mnie na szczęście raczej już nie zaglądają.

Mając więc na względzie czas, którego za chwilę będę miała dużo mniej, będę zaglądała, czy komentowała  zawsze tylko do tych osób,  które darzę szczerą sympatią,mam na myśli oczywiście blogi, gdyż za blogiem stoi człowiek.

Pewne sprawy uległy przewartościowaniu, nie będę komentowała tam, gdzie nie warto, szkoda mojego czasu a i nerwów też,  przy okazji zrobię porządek z blogownicami , ale to na tamtym blogu.

Właśnie po to założyłam czytelnię, niech ona będzie wyrazem mojej sympatii dla Was, choć jeszcze parę blogów muszę tam wpisać.
 To już parę kwestii się wyjaśniło jedziemy dalej ...zapraszam poniżej , będzie o pracowni..








 Julkowi wyrasta nowy ogon ...




 A teraz  do pracowni przybyły drzwi stare ale będą odnowione,z dołu są wykłuwane cegły, aby odizolować od wilgoci ściany, dawane są nowe cegły i papa.
Od środka robota idzie  lecz tam fachowiec działa i nie chcę go stresować, aparatem .

Mąż twierdzi że za dwa tygodnie będę mogła się tam wprowadzać, rzecz jasna z  moimi  szpargałami do dekupażu i  innym ustrojstwem, aż się boję co tam się będzie działo, pomysłów pełno , Beatka natknęła mnie jeszcze jednym , aby wykorzystać to że ludzie się przewijają do wypożyczalni, zrobić też kiermasz, prac rękodzielników, pomysł kapitalny, teraz dodatkowo te miejsce że z jednej strony ulica i z drugiej  daje dobrą lokalizację, może zapoczątkujemy taką tradycję, zobaczę a do tego bym zaprosiła blogowe koleżanki rękodzielniczki .

Do Was prośba, potrzebuję aby pracownia miała nazwę, nie mam pomysłów, więc taki mini konkurs kto wymyśli nazwę dla mojej pracowni, i mi się spodoba, dostanie ode mnie upominek , który wyjdzie z pracowni, w pracowni zaś będzie  na honorowym miejscu wisiała tabliczka z nazwą bloga tej osoby, no chyba że ktoś bloga nie prowadzi to będzie jego imię, jako patrona tej nazwy.
Można  kombinować z nazwą jak ktoś ma ochotę, czas do jutra, a jak nic nie wymyślicie to ja będę musiała kombinować.




76 komentarzy:

  1. Pracownia to Twoj pomysl, Twoje dzielo i nazwa musi sie z Toba utozsamiac. Proponuje nazwe, ktora Ty sama wymyslilas dla nieistniejacego juz bloga: ILONOWO.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz że i ja tak myślałam ale Kinga mi to z głowy wybiła i teraz nie za bardzo mi to leży, a myślałam że Ty odniesiesz się do pierwszej części wpisu.

      Usuń
    2. W zasadzie wszystko napisalam we wczorajszym komentarzu. Mysle, ze za bardzo sie niektorymi sprawami przejmujesz, zachowaj nieco wiekszy dystans do bloga, wirtualnych przyjazni i blogowych frustratow niewartych spluniecia. To wszystko rzadzi sie zupelnie innymi prawami niz real, wiec nie powinnas sie zbytnio przejmowac i zamartwiac.

      Usuń
    3. Jasne dystans jest potrzebny, ale ja daję tu swoje serce, zależy mi na tym aby poznać ludzi którzy tu zaglądają, piszę osobiste teksty, to ten dystans jest niemożliwy , jak pisałam w tekście o kreacji blogowej, i porównywałam blogi do witryn sklepowych, to ja chcę właśnie być taką panią Zosią z warzywnika a nie jakąś pindą z ekskluzywnego butiku, co wszystko bierze na dystans.

      Usuń
    4. Nie zawsze tak sie da, Ilonus, do tego potrzeba checi z obu stron, Twoje wylacznie nie wystarcza. Pozniej chodzi czlowiek rozczarowany, bo nie wszystkim pani Zosia z warzywniaka przypada do serca. Dlatego pisze o dystansie, bo jesli go brak, potrafi zabolec.

      Usuń
    5. To prawda, więc plewię ...aby nie być rozczarowaną :)

      Usuń
    6. Zgadzam sie z Pantera. Genialna nazwa! :)

      Usuń
  2. Ilonko, Pantera ma rację, ta nazwa w sam raz pasuje do Twojej pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I znowu mogę powiedzieć,że też się przekonałam jak Ty,jak łatwo można zkreślic kogoś.Doświadczyłam dziwnych pretensji,uwag,potem przeprosin i gdy w końcu napisałam,że nie ma sprawy,zerwania znajomości:))I wtedy dałam spokój,szkoda czasu,wolę robić ciekawsze rzeczy.A co do za czytelnia?Nie mogę jej znaleźć?Ilona,bardzo chętnie dla Ciebie dzisiaj pomyślę o nazwie pracowni:Zakątek Ilony,Zaczarowana pracownia,Art-Deco,Deco Ilony,Ptasie Mleczko,Atelier IL,Artystyczna Chatka,Domek z marzeń,Ilona Art,Słoneczny domek,Manufaktura Ilony,Nić Ilony...tyle mi na razie wpadło.Pomyślę jeszcze !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko ja chyba padnę ....trupem jeszcze tam nie byłaś, Twój sklep jest podlinkowany, Twój blog, a Ciebie tam nie było to więc z boku NA PASKU jest I SERCE CZERWONE I BLOGS pisze tam kliknij i wejdziesz .
      Ps. na telefon to chyba do starości będę czekać :)

      Usuń
    2. Tempa jestem niesłychanie:)))Nie zauważyłam i aż się wzruszyłam że tam widnieję.Dziękuję Ci z całego serca!!!Kochana sięgałam po tel parę raz ale jak wiesz:w pracy mogą mi przerwać w każdej chwili jak nie klient to szef/mąż.W domu szaleństwo bo Ci pisałam czemu.A nie chcę nagle przerwać rozmowy,więc zadzwonię jak będę sama i wokół będzie spokojnie:)Co prawda zarzuciłam Cię nazwami ale mam jeszcze kilka,doczytałam,że nie chcesz imienia,choć masz piękne ale skoro nie to może tak:
      UTKANE Z MARZEŃ
      PASJE I MARZENIA
      LISIA NORKA
      KLUB AKTYWNYCH KOBIET
      ARTYSTYCZNE PANIE DOMU
      NASZ STYL
      IGŁĄ I PĘDZLEM
      TWÓJ ZAKĄTEK
      TY I JA
      ARTYSTYCZNA PTASZARNIA-to zerżnełam:)niedaleko mnie jest cudna kawiarenka Ptaszarnia z pomalowanymi w drzewa,rośliny i kwiaty ścianami i ogromną klatką z ptakami.Bardzo lubię to miejsce.
      Nie wiem,może coś Ci wpadnie w oko:)

      Usuń
    3. Chociaż PTASIE MLECZKO też mi się podoba:)

      Usuń
    4. Beatko aleś ty płodna ...z nazwami :)

      Usuń
    5. Z dzieciakami też,w końcu mam ich trójkę.No to walę dalej:
      KLUB KREATYWNYCH MAM
      TAM GDZIE ZAWSZE ŚWIECI SŁOŃCE
      PAWIE PIÓRO
      DECO MAMY
      Dobra kończę,bo pomyślisz,że wariatka jestem:))

      Usuń
    6. Coś mi jeszcze wpadło do głowy,tylko nie potraktuj tego swoim żartem,bagatelizując co napiszę,ale mało jest kobiet,które chcą zrobić coś dla innych jak Ty robisz dla tych kobiet,które będą przychodzić do Ciebie.Sama pewnie wiesz,jak wielu z nas cieżko sie wyrwać z szarości życia,nie zawsze w domu jest dobrze i może dla wielu będziesz takim dobrym aniołem,który im pomógł,więć może:
      POD DOBRYM ANIOŁEM-I będziesz mogła zrobic cudowne anielskie dekoracje.Albo zrobić kolorowe wnętrze i nazwać :Tęczowa pracownia lub Kolorem pisane.Dobra dobra zamykam się!!!!Już żadnej innej nazwy nie napiszę.Sorry ale tak sie cieszę,że ja będziesz miała a do tego uwielbiam wymyślać motyw przewodni wnętrza a tu jest jeszcze gratka ,bo nazwę można wymyśleć.Zmykam!!!

      Usuń
    7. Beatko dzięki Tobie zmarszczek mi przybędzie bo śmieję się pod nosem z Twoich pomysłów, oczywiście w dobrym znaczeniu tego słowa, wszak urządzanie wnętrz to Twoja pasja, powyrywam te kobitki z szarości życia, a potem mężowie skargę na mnie złożą , że żonom w głowie mieszam :)
      A kto powiedział że ja nie wariatka:)

      Usuń
  4. nazwa?hmn? może: hand made Ilony? manufaktura rękodzieła? Pracownia rzemiosł różnych? Art u Ilony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agulcu droga problem w tym że wolałabym bez imienia, moje jakoś nie specjalnie mi leży :)

      Usuń
  5. Ilonko, sama musisz nazwać Swoją pracownię bo to Twoje "JA"! Na pewno będzie to adekwatna nazwa do Twojego charakteru i tego co w Twoim sercu gra:)))
    Kaczka i paw przepiękne, a mój Ziutek,obłaskawiona dzika kaczka, (http://ogrod-mojekrzakiptakiinnedziwaki.blogspot.com/2013/05/ziutek-i-reszta.html#comment-form), jest cały czas na naszym stawie, przychodzi pod sam dom na jedzenie, nie boi się psów. Martwię się o zimę, co z nim zrobić? Nie mam woliery:( Buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, na stawie Ziutek nie może zostać bo zamarznie, jak jest oswojony na tyle, to wystarczy aby mu zapewnić schronienie,nasze kaczuchy to z kurami się zadają , są jeszcze karolinki, jednak kaczki są w wolierze.
      Musisz pomyśleć o Ziutku, z jakiegoś powodu został u Ciebie, już wcześniej też czytałam na Twym blogu o Ziutku, teraz też byłam.

      Usuń
  6. Ilonko ja mało komentuję ale czytam prawie codziennie Twojego bloga. Zimową porą będę miała więcej czasu to i coś może kiedyś sensownie napiszę :)
    Dzisiaj hurtem. Pracownia będzie jedyna i niepowtarzalna, myślę że nazwę masz już w głowie, więc nawet nic nie sugeruję. Drzwi, moje klimaty i to duże okno, będzie słoneczko pięknie operować na ścianach.
    Ty jesteś chyba za miękka na blogi. Już kiedyś pamiętam że pewne osoby Cię uraziły, czy znowu coś się wydarzyło ?
    No i jak zwykle ... ptactwo piękne, szczególnie kaczuszka a może kaczorek ? ;) nie znam się zupełnie.
    Ps. Nie mogę się doczekać finału Waszych prac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Madziu że zaglądasz, drzwi pamiętam Twój remont, super pomysł z drzwiami, w samo południe będzie świecić słoneczko.
      Nie Madziu nie jestem za miękka chyba jak każdy, lecz dzisiejszy wpis to taka zapowiedź że nie będę traciła czasu na bywanie na blogach, takich gdzie przestało mi się z różnych powodów podobać, lub właściciel mnie rozczarował, gdyż szkoda czasu.
      A to kaczorek Mandarynki , tylko samce są pięknie wybarwione, dobrze że u ludzi jest inaczej :)

      Usuń
  7. Ależ to fajnie, że masz taki zapał, pomoc do pracy przy tworzeniu Tego Miejsca, Ilono.
    Mnie tyle rzeczy chodzi po głowie, ale nie wiem kiedy sie ziści...
    Trzymam kciuki za powodzenie Pracowni, żeby wena była stałą i płodną Twoją Towarzyszką!
    Kaczuszka- mandarynka?- piękna!
    A ...takimi ludźmi się nie przejmuj! Lew niech w Tobie nigdy nie zasypia! pozdrowienia ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaczuszka mandarynka tak :) Tupajko jeszcze jesteś młoda, z Twoją energią z pewnością podziałasz z twoimi planami:)
      Lwica siedzi we mnie, lecz chciałam uporządkować trochę spraw na blogu.

      Usuń
  8. Ilonko kaczusia normalnie cudności nie uchybiając oczywiście pawiowi bo też piękny.Co do nazwy pracowni to myślę ,że masz tak wielką wyobraźnię,że na pewno coś świetnego wymyślisz i wszystkie nas zaskoczysz.A ludziskami to się zbytnio nie przejmuj bo nie warto .Zawsze znajdą się tacy co chcą trochę poczarować. Buziole posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brydziuchno kochana, cieszę się bardzo że wreszcie ....tak wymyślę nie mam weny, liczę że ktoś mi to podsunie.

      Usuń
  9. Niestety często tak bywa, że nasza wyobraźnia swoje, a życie daje nam kopa. Poznajesz kogoś, starasz się, a ten ktoś zmiesza cię z błotem przy byle okazji. Niestety sporo osób sądzi, że internet, to takie bezimienne ustrojstwo, bo to jak w oczy gadowi nie spojrzysz, to nie wiesz z kim masz do czynienia,a to nie do końca tak jest i drugie - im Ci się lepiej powodzi, tym znajdą się tacy, co im żal d *** ściska i wtedy zwrot o 180 stopni - wredne, ale tak bywa. Współczuję, bo cóż mi innego pozostaje.
    Pracownia - nazwałabym ją " ILIS " od imienia i nazwiska, które układają się w wyjątkowo mile brzmiący nazwę, możesz ją zrobić dwuczłonową nazwę dodając wyraz PRACOWNIA, lub coś w tym sensie, ale to Twoje dzieło i Twoja nazwa :)
    Pozdrawiam :)
    Ps. Kliknęłam jak sobie zażyczyłaś i natychmiast wyskoczył raport antywirusa, że jest trojan :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku były achy i ochy, świetny kontakt a potem bęc i wypad.
      Jasne że się nie wie kto po drugiej stronie, lecz staram się zdać na intuicję, i jak widać póki co świetni ludzie mnie na blogu otaczają , czyż nie :)

      Usuń
  10. Odnośnie kontaktów blogowych - blogowanie ma być przyjemnością i bardzo się cieszę, że potrafisz postawić veto! Znam kilka osób, które tego nie umiały i niestety, zaniechały blogowej działalności bo nie wytrzymały rosnącego ciśnienia.
    Piękna kaczka, u nas w parku kiedyś taka jedna dwa lata z rzędu się pojawiła, ale zniknęła. Może przestraszyła się tłumów??
    Jeśli chodzi o nazwę, to przychodzi mi na myśl jedynie IlonArt - taki kompakt Twojego imienia i artyzmu zarazem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marchevko jeszcze mandarynki na wolności nie widziałam,ale wszystko możliwe, od czasu do czasu trzeba po plewić choćby i na blogu.

      Usuń
    2. Sensacja była niemała. Właśnie dlatego, że mandarynki żyją w hodowlach, nikt nie chciał wierzyć, że tak dobrze sobie poradziła na wolności :)
      http://e-kg.pl/wydarzenia-news/4-wydarzenia/3152-barwny-mieszkaniec-parku.html

      Usuń
  11. Kaczorek mnie rozczulił..jest po prostu słodki :)
    W kwestii nazwy, podoba mi się pomysł bozenawdaniec........ILIS, naprawdę fajnie brzmi...może ...."ŚWIAT ILIS"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że wkrótce sama go na żywo zobaczysz :)

      Usuń
  12. Jakbyś mi dała kilka propozycji i trochę czasu to bym Ci wybrała najlepszą nazwę według numerologii...To działa...

    A jeśli chodzi o blogowe znajomości to tak już jest niestety, że można się naciąć i to pod każdym względem....Ja ostatnio kupiłam półeczki, wysłałam pieniądze i nie mam ani półeczek ani pieniędzy a osoba ma się dobrze bo dalej sprzedaje...

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Agatko, dzięki ale póki co sama jeszcze nie wiem , a co do Twoich półeczek, to nie możesz gdzieś tego zgłosić ?

      Usuń
  14. Ptaki są przepiękne. Takie do zagłaskania.
    A nazwij sobie po prostu Moja Pracownia - Ilona Lisiecka.
    Kciuki trzymam za Twoją pracownię, a na wiosnę Ty za moją będziesz trzymała. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owieczko będę bardzo trzymała kciuki za realizację TWOICH MARZEŃ, tylko pisz tego bloga, chcę wiedzieć co u CIEBIE :)

      Usuń
  15. na początku blogowania trafiłam na jakiś blog, gdzie młodziutka pańcia bardzo się wymądrzała jak to jej się udało i ile zarabia na blogu i koleżanka prosiła ja o pomoc. Pańcia oczywiście jasno powiedziała , że nie ma zamiaru pomóc przyjaciółce. Jak przyjaźń w dzisiejszych czasach tak wygląda to współczuję młodzieży, tylko gonitwa za sukcesem, pieniądz , zazdrość!!! Mam nadzieję , że to tylko niewielki procent choć widoczny:)
    Co do czytelni Ilonko nie wiem dlaczego mnie tam nie ma , a byłam:) mam nadzieje, ze nie wyrzuciłaś mnie ;((
    Przepiękny paw i kaczucha w kolorach jesiennych:)
    Pomysły nierozwiązane, które mnie zajmują , myślę o nich przed snem a często rano mam rozwiązanie, albo o tym śnię... więc może nocka przyniesie Ci nową nazwę. Podoba mi się Ilon wiec coś z tym; ilon@rt
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty Izo gdzie bym Cię usunęła dodałam Lucy i zawsze jak kogoś dodaję robi się nowa lista a starą się usuwa na początku miałam takie trzy, jeszcze muszę zrobić trochę przemeblowań ale nikogo z tej listy świadomie nie usunę, no chyba że....zalezie mi za skórę :)

      Usuń
  16. Witaj Ilonko, paw jest śliczny ale kaczorek szczególnie mnie zachwycił,jest piękny. Po tempie prac wnioskuję, że pracownia już niedługo będzie gotowa i niebawem wprowadzisz się do niej. Ponieważ Twoja pracownia ma być takim twórczym miejscem, które będzie sprzyjało realizacji Twoich pomysłów oraz będzie miejscem spotkań rękodzielników i różnych kiermaszy, proponuję nazwę "Moja ostoja" lub "Mój zakątek ". Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja myślałam, że im dalej w las, tym więcej drzew :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A może Pracownia "Spełnione marzenia" :)
    Ilonko, nie przejmuj się. Szkoda czasu i zdowia.
    Uwielbiam takie duże okna, pracownia skapana w słońcu ... bajka.
    Kliknęłam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąpana w słońcu :)

      Usuń
    2. Mireczko nie przejmuję się potrzebowałam trochę porządki blogowe zrobić :)
      Och słonecznie ...no no

      Usuń
  19. aaa ta mandarynka mnie oczarowała :))
    Kochana nie mam pomysłów na nazwę, ona musi wyjść od Ciebie ze środka wtedy będzie odzwierciedlać Twoją pasje :)
    bardzo mi miło, ze znalazłam się w gronie tych wybranych :**

    Ja też robię porządki ale w domu i to generalne :)
    buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze te szacowne grono muszę uporządkować , co by nikogo nie pominąć, a ja wszystko rozwalam, w domu jesień to tradycyjnie u nas pora remontów.

      Usuń
  20. Kaczucha cudna.:))
    Taka nazwa "Niecodzienność ILO","Świat rękodzieła"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak na razie przyszło mi do głowy słowo "Ilcownia". Pomyślę jeszcze, a co do innych tematów, to Pantera dokładnie napisała co sądzę. Moim mottem jest: Bloguj i daj blogować innym. Na luzie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakątek Ilonowo.
      Przystanek Spokój.
      Przystanek Ilonowo.

      Wymyśliłam jeszcze powyższe.
      Miłego dnia :)

      Usuń
  22. A może po prostu Galeria Ilonki.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna kaczuszka i Julek uroczy.Twoja pracownia będzie wyjątkowa więc i nazwa musi być super .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytam komentarze i tak sobie myślę że każda z nas miałaby tysiące pomysłów dla nazwy Twojej pracowni...mnie nie przychodzi nic do głowy oprócz "JA" malutkie słówko które odzwierciedla wszystko to kim Jesteś, o czym marzysz, czego pragniesz. Dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A mi się podoba propozycja Mirki:PRACOWNIA SKĄPANA W SŁOŃCU.Taka ciepła nazwa no i bardzo do Ciebie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brydziu tyle nazw spłynęło że już sama nie wiem :)

      Usuń
  26. Witaj Ilonko. Ja również często piszę do Ciebie rano ale wieczorem zawsze czytam
    Cieszę się bardzo że prace w pracowni postępują.Tyle już propozycji powyżej padło że nie mam pomysłu może Pracownia z Duszą lub ArtPracownia czy DecoPracownia. Ja bym użyła słowa pracownia w nazwie bo już wszyscy się przyzwyczaili że Twoim miejscem realizowania się będzie pracownia.
    Piękna kaczuszka mandarynka i aż nie chce się wierzyć że Julek odzyska tak piękny ogon.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wkrótce będzie miał Julek swoją chlubę, już widać ten nowy tren, Deco w nazwie odpada, gdyż będzie jeszcze ceramika i kto wie co jeszcze?

      Usuń
  27. Pierwszej części wpisu nie bardzo rozumiem ;-)
    Proponuję nazwę "Ptaszarnia" ewentualnie z dodatkiem "Pracownia Ptaszarnia Ilony", albo coś z ptakami, z gniazdem "Twórcze Gniazdo", "Gniazdo Sztuki" Co o tym myślisz? Teraz przeczytałam, że "Ptaszarnia" już była wcześniej, "Ptasie Mleczko" jest ładnie, ktoś też zaproponował "Spełnione Marzenie" czy coś takiego. Fajnie, bo to naprawdę jest Twoje marzenie, które właśnie się spełnia. Nie bardzo podobają mi się nazwy skrótowe, albo z dodatkiem ART, zamiast ART mamy w Polsce piękne słowo SZTUKA. Trzymałabym się jednak ptaków. Może "Pracownia pod Pawim Piórem", albo "Pracownia Pawie Oczko"? Może "Kurnik Sztuki"? - to takie połączenie sztuki, która jest wyniosła i prosty (kurnik) jaką jest sztuka rękodzielnicza. Jak coś jeszcze wymyślę, to dam znać. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio w pierwszej części wpisu , chodziło mi o to że jak czas mi się skurczy, to będę zaglądać tylko na te blogi, gdzie fałsz nie bije po oczach, jak również o to że mam już sprawdzonych ludzi na moim blogu, i nie będę tracić czasu na takie blogi, gdzie wiem że człowiek się nie liczy lecz statystyki.
      Aleś pojechała z nazwami, no no coś czuję że dobry kierunek :)

      Usuń
    2. Ależ mi się podoba nazwa KURNIK SZTUKI! wiem, wiem Ilonko to Ty masz wybrać, ale nie mogłam się powstrzymać! tak mi się podoba!

      Usuń
  28. Blog zaczął się od ptaków, o ile dobrze pamiętam...
    Radzisz sobie doskonale, doradzasz innym. Twardo stąpasz po ziemi, a jednocześnie masz głowę w chmurach (w pozytywnym sensie oczywiście=marzysz i realizujesz).
    Więc tak nieco przewrotnie proponuję nazwę - (Nie)Rajski Ptak :)

    Patrze na Twoje ptaki i też marzę... na razie mam tylko zwykłe kury nioski (choć przynajmniej różne upierzenia), ale muszę poczekać na razie przynajmniej 3 lata na jakąkolwiek zmianę. Cieszę się, że tak sprawie idzie z remontem - pozdrawiam ciepło i serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewanno toć i ja mam nioski, i tak samo cieszą oko jak te inne kurze paniusie, co więcej moje nioski, a szczególnie jedna to jak piesek wszędzie za mną by dreptała.

      Usuń
    2. Kurze, kacze, indycze, perliczkowe, bażancie, pawie - wszystkie nioski i nie-nioski są takie piękne :) A koguty!

      Usuń
  29. Ja bym powiedziała:im dalej w las tym więcej grzybów ;D(to tak na czasie)

    Wiem od dawna,że znajomości trzeba nauczyć się "sortować".Zarówno te w realu i te wirtualne.Też się zawiodłam na niektórych znajomych netowych,ale to jest po prostu życie i kolejne w nim doświadczenie.

    Moje kury "czubatki" mogą pozdrowić twoje ptactwo ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kruszynko toć staram się sortować, kierując się intuicją.

      Usuń
  30. Ilonko, nawet nie wiesz jaka jestem wariatka.
    Poryczałam się, gdy zobaczyłam, że nie ma mnie u Ciebie.
    Nie potrafiłam napisać komentarza.Dzisiaj sprawdzam, JESTEM!!!!Wielkie dzięki.
    Jak to się stało, że wcześniej nie widziałam Twoich prześlicznych kaczuszek mandarynek?
    Przypuszczam, że byłam na wyjeździe.
    Chociaż nie, jak wracam, to czytam zaległe Twoje posty.
    Ślę moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  31. A moze takie nazwy jak: ''Moje atelier'', ''Moj zakatek'', ''Moj kawalek podlogi''- jak w piosence:) ''Moje miejsce'' ... jakos takie nazwy mi wpadaja do glowy. Koniecznie po polsku. Sciaskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. jeszcze napiszę tu pod tym postem bo tego dotyczy. Czyli nazwy: czytam wszystkie komentarze, jest wiele takich, które mi się podobają i te ze słoneczkiem. Ale może coś z kurnkiem. w moim kurniku, lub mój kurnik, Kurnik Ilis...lub Ilon, słoneczny kurnik, ewentualnie Tęczowy kurnik. Musiałam napisać bo nie daje mi to spokoju:) :-?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Może się nie znam, ale ja nazwałabym swoją pracownię tak inaczej...
    Stara graciarnia,
    Skrzynia Skarbów,
    Pracownia Sztuki i Marzeń,
    Po Słonecznej Stronie,
    Moja Pasja,
    Nic więcej nie przychodzi mi do głowy...
    Buziaki,
    I.



    OdpowiedzUsuń
  34. ale pomysłowe dziewczyny może
    Pracowania Pomysłów nie chyba jednak nie...
    "Pracownia spełnionych marzeń " :))
    buziole

    OdpowiedzUsuń